Proje Yönetim Süreci SÜREÇLERİMİZ
Kaç sayfadan veya sözcükten oluşursa olsun, ister sözleşme ister kullanım kılavuzu olsun, her çeviri talebi bizim için bir projedir.
Projenin hızlı ve efektif bir şekilde üretilebilmesi, doğru planlama ve kaynak kullanımı, emek yoğun çalışma ve katma değerli hizmet gibi birçok önemli bileşenden oluşan güçlü proje yönetimi becerisi gerektirir.
Fark yaratan hizmet ilkemize dayalı proje yönetim sürecimiz 6 temel işlem adımdan oluşur.
1) Müşteri Talebi
Müşterinin çevirisini talep ettiği materyallerin alındığı bu işlem adımı bizim için “İlk Temas”tır.
2) Ön İnceleme
Alınan materyallerin ön incelemeye tabi tutulduğu bu işlem adımında projenin “Özel Gereklilikleri” belirlenir.
3) Çeviri
Belirlenen özel gereklilikler doğrultusunda başlatılan projenin ISO 17100 (EN15038) ve ISO 9001 kalite yönetim standartlarına uygun olarak üretildiği bu işlem adımında bizim için “Sorunsuz Üretim” temel ilkedir.
4) Kalite Kontrol
Projenin, yine ISO 17100 (EN15038) ve ISO 9001 kalite yönetim standartlarına uygun olarak kalite kontrol süreçlerine tabi tutulduğu bu işlem adımı özel bir “Kalite Güvence” uygulamasıdır.
5) Mizanpaj
Kalite kontrol ve güvence süreçleri tamamlanan projenin sayfa tasarımı ve grafik unsurlarının uygulandığı bu işlem adımına kısaca “Grafik Tasarım” deriz.
6) Müşteriye Teslim
ISO 17100 (EN15038) ve ISO 9001 kalite yönetim standartlarına uygun olarak tamamlanan projenin müşteriye teslim edildiği bu işlem adımı sonucunda “Üstün Hizmet Kalitesi” sunarız.
Etkin proje yönetimi sürecimizle, hukuktan mühendisliğe, medikal cihazlardan otomotive, bankacılıktan elektroniğe, burada sayılamayacak kadar geniş bir yelpazeye yayılan özel uzmanlık alanlarımızda ISO 17100 (EN15038) ve ISO 9011 kalite standartlarına uygun nitelikli çeviri projeleri üretiriz.